Peki, Mart başında tibden dolayı 301 çekmek zorunda kalmış ve site tam otururken güncellemeye denk gelip tepetaklak olmuş bir site için şimdi yeniden başka bir domaine 301 çekmek mi daha mantıklı yoksa sadece oturup beklemek mi. 301 öncesinden şimdiye göre kayıp tam 3 katı hit olarak (ve her geçen haftaya görede biraz daha düşüş gösteriyor)