Arkadaşlar müjde

Garanti Bankası hesabımdaki parayı tasfiye yoluna giderek iade etti ve hesabımı kapattı.
Haspam, bir daha benimle çalışmayacaklarmış. Paramı alaraktan oradan ayrıldım.
Çok mutluyum. İzmir'de olan arkadaşlar isterse bunun şerefine çay & kahve ısmarlayabilirim
Adınıza sevindim

Hayırlı olsun bırakın zaten çalışılacak bi banka değil kendileri