Bakalım hocam izleyip gorecegiz.
Bu arada arkadaslar toparlanma var gibi.
Şu anda bendeki toparlanmada durum şu.
Güncelleme öncesi ile güncelleme sonrası en kötünün ortasındayım.
Yani 1'den 10'a düştüysem şu an 5-7 arası dalgalanıyor. Belli ki ilerleyen aylarda daha da üste çıkacağız. Tekrar zirve için ümidim az olsa da hala ümit var. Ama bu süreç belli ki aylara yayılacak.