Değerli arkadaşlar, kampanya tekrar başladı. Fırsatı kaçırmayın!
MUHTEŞEM İKİLİ MUHTEŞEM FİYATA
BUGÜN MÜKEMMEL BİR DOMAİN KAYDEDİN!
4.99$'A .COM ve .NET UZANTILI DOMAIN SAHİBİ OLMA FIRSATI!
Üstelik Whois Gizleme, Mail Yönlendirme, Domain Parking, Açılış Sayfası, DNS Zone Yönetimi ÜCRETSİZ!
.COM ve .NET ALAN ADINIZI EN İYİ FİYAT İLE KAYDETME FIRSATINI KAÇIRMAYIN!
Kampanya Bilgilendirmesi- Kampanya sadece yeni alımlarda ilk yıl için geçerlidir.
- İndirim yenilemede ve transferde geçerli değildir. Sınırlı sayıda alan adını kapsamaktadır.
- Bir müşteri birden fazla kez indirimden faydalanabilir, herhangi bir limit yoktur.
- Hosting.com.tr haber vermeksizin kampanya koşullarını değiştirme veya durdurma hakkına sahiptir.
---------
Vay be güzel domainmiş
4 adet domain alındı.
kdv dahil 25 tl ye yakın bişey tutuyo .com domain bence güzel fiyat.
sanırım şu anda daha uygun fiyatlı veren yok. satın almam gereken köşede bekleyen 3 domainim vardı hemen tescil ettim

çok iyi fiyat, iyi satışlar.
facebook kullanan kaldımı hocam ya, twitter yada instagram olsaymiş katilacaktim.
Yukarıdaki arkadaşında dediği gibi Twitter veya da Instagram olsaydı katılım sağlayacaktım.
Katılan arkadaşlara başarılar güzel bir etkinlik.
Beğendim paylaştım

katılıyorum
Firmanızın adı çok bilinmese de çok güzel ve kaliteli bir firmasınız mevcut alan adım zaten firmanızda başarılar dilerim.
Var olan domaini uzatabiliyor muyuz 😅
3 Tane domain alındı. Anında hesabımda gözüktü.
.net transfer ücreti ne kadar?
Ah geç kaldık
Transferde de birşeyler yapsanız da Godaddy deki 100'e yakın alanadını transfer etsek uygun bir şeye
Yaklaşık 90 tane saydım (hepsi .com) ama bir kısmını zaten yerel bir yere transfer etmiştim ve adet başına $7.49 gibi bir fiyata transfer ediyorum. GoDaddy de kalan 65-70 tane kalmıştır ama hepsini birden transfer etmem doların şu kuruyla biraz zor olabilir. Ay ay süresi dolacakları transfer edebilirim. Sizin fiyatınız ne olabilir?
indirimler devam ediyor mu?
Kampanya için teşekkürler hocam.
hocam mesela 1 ay sonra sıteyı baska domaın fırmasına tasımak ıstedık sorun olur mu ?
1 adet net alan adı alındı.
1 Adet .Net alındı, güzel kapmpanya için teşekkürler. Ne kadar sürecek zaman verebilir misiniz ? onay bekleyen işlemlerim var register için.
7 adet .com, 3 adet .net alındı. Bir önceki kampanyanızdan da faydalanmıştım. Gerçekten iyi fiyat. Ücretsiz whois gizleme, DNS zone yönetimi vs cabası. Bu fiyata bu hizmet zor bulunacak türden. Hayırlı satışlar.
Zamaninda sizden hosting almistim cok yardimci olmustunuz. Basarilar dilerim kampanya harika.
Bir an doların arşa çıktığını unutup sepete 5 tane alan adı ekledim. Bütün rüya sepeti liraya çevirene kadar sürdü.

Yaşadığım duygulara tercüman bir şarkı bırakıp, bu efsane kampanyaya teşekkür ederek 1 alan adı kaydedip çıkıyorum:
https://www.youtube.com/watch?v=vnjR_jGFnm4
Son aylarda hayli kampanya yaptığınızı görüyorum artık web sitenizi sürekli kontrol eder hale geldim.
1 adet domain aldım. Bu güzel kampanya için teşekkürler
Beni bu havale olayı mahvetti. Ancak gecenin bu saati müşteri siparişlerini takip edip anında ulaşan bir teknik destek takdire şayan. Diğer kampanyalarda görüşmek üzere
Eve geçince alayım bir tane.
Lenovo A7020a48 cihazımdan gönderildi
ydevam ediyormu yarın alacağım
devam ediyorsa akşam birkaç tane alacağım
maalesef tükenmiş
Deme hocam yaa. Eve geç geldiydim yarın alırım diyordum
Ben .com u kastetmiştim
Hocam birçok kişi konuyu daha yeni görüyor
Değerlendirelim. bilgi için teşekkürler
Yenilemeye gelse harika olurdu.1 adet yenilenmeyi bekleyen domainim var sitenizde
.net domaine daha yeni +10 dolar ödeyen arkadaşların gözü yaşlı

hayırlı satışlar hocam
Sagol dostum bol kazanclar
1 tane .net domain 2 ay sonra dolacak. yenilemede kampanya yaparsanız faydalanmak isterim.
Bir hesaba bir adet mi alınıyor acaba?
7 TL pahalanmış geçen kampanya 25 TL idi şimdi 32 olmuş ama hala piyasanın en iyisi.
kompozisyon.net adresini aldım .com uzantısı nokta domainde 7.500 Dolar ile satılık iyi bir yatırım yaptığıma inanıyorum sayenizde, teşekkürler
Kampanya güzel teşeşkürler fakat arkadaş ne hikmetse kampanya olmayınca aklıma domain geliyor. Fakat böyle kampanya vs olunca acaba hangisini alsam diyemidir nedir bir türlü aklıma gelmiyor domain
kampanya çıkasıya kadar alıyorlar
ödeme sayfası Proxy Error
The proxy server received an invalid response from an upstream server.
The proxy server could not handle the request POST /fim/est3dgate.
Reason: Error reading from remote server hata veriyor
Kampanya stokları tükendi mi acaba tamda liste yapmıştım
kullanıcı yönetim paneli çok düzenli.
yaklaşık 9 domainim oraya kayıtlı .
teşşekürler
Daha önce 2 kampanyada 1'er adet almıştım şimdi hazırlıklıydım 11 adet aldım listeden, teşekkürler
teşekkürler 1 adet kayıt yapıldı
bu kampanya neden .org için olmuyor ki
2 adet kayıt yapıldı, çok teşekkürler.
Bir domain de ben kaydettim.
Hemen 2 domain kaydettirdim öğlen saatlerinde 😀
Tebrikler.
Maalesef .org için bir çalışmamız yok henüz, fakat bu olmayacağı anlamına gelmiyor. Konuyla ilgileneceğim.
Tebrikler.
Tebrikler
Tebrikler!
Arkadaşlar kampanya bitmek üzere. Son saatler, değerlendirmenizi öneririm.
Merhabalar,
Hocam kayıt olmadan önce 3.99$ olan domain kayıt olduktan sonra 9.99$ oldu. Yardımcı olabilir misiniz ?
İyi akşamlar.
kampanya bitmiş beyler normal fiyatlara dönmüş bilginize
Merhaba, tekrar kampanya olursa bilgi verir misiniz? Teşekkürler.
evet ben de bekliyorum ilk defa deneyecektim firmayı ama nasip olmadı
kampanya olursa bi 4 tane alabilirim.
2 tanede ben alırdım ama geçti galiba :/