Merhaba arkadaşlar
Toggle Switch kullanacağım fakat şöyle bir sorunum var post ederken aktif ise 0 değerini alıyor pasif ise boş değer gönderiyor.
Benim istediğim ise post ederken aktif ise 1 pasif ise 2. Veya istediğim yazıyı yazdırarak posta gönderme.
PHP ile if kontrolünde istediğimi yapıyorum fakat ben PHP ile yapmadan istiyorum.
Yardımlarınız için teşekkür ederim şimdiden
iyi günler