Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu nasıl bir üslub böyle?
Kimin ne olduğunu ne iş yaptığını nasıl çalıştığını bilmeden...

Sevgili kemal sunal'ı yad etmemek mümkün mü şimdi 🙄

Sen onu ara sıra yad edersin. Ben her zaman usta oyuncuyu düşünürüm. Her zaman aklımdadır.

R10 üyelerine öldünüz mü demek pek etik değil. Üslup neyse aynı kıvamda cevap alırsınız. Neyse. Kendinize iyi bakın. Ölen yaralanan yok. Bu forumun güzel bi kitlesi ve kalitesi var. Durduk yere forum hakkında öldü kaldı diye mesaj atmazsanız daha iyi olur. Hayırlı işler.