Konu içeriğinde "arıcılardan destek bekliyorum" diye bir kelime kullanmadım.
Size cevap yazan hepsi aracı ama ?
Biz ovh hetzner online.net senelerce çalışılıp bilgi sahibi oluyoruz siz hazır konup hemen çözülsün diyorsunuz ?
sizce mantıklımı o zaman herkes sunucu satmaya bıraksın sizler kendiniz alın sorunuz kendiniz çözün.
Evet farkettim neden derseniz şuanda ceo Orange gelme bende sandımki Orange ile ovh birleşdi diye

meğersem Orange gelmiş ovh yeni ceo
teşekkürler.