55 Bin TL'ye sahibindene araç ilanı koydum. Emsalleri 60 ve üzeri adam 40 vereyim al satçıyız bizde kazanalım diye mesaj atmış.
Kardeşim gel notere gidelim %50 ortak yapalım seni benden eksiğin olmasın , fazlan olsun.
Memlekette tek salak biziz, bir onlar akıllı.