Dün aynı şeyi ben de yaşadım. Gerçi hep bir şeyler satmaya çalıştığımda da yaşıyorum.

850 TL 'ye monitör satıyorum. En son ne olur diye soruyor arkadaş 50 Tl daha almam diyorum. 700 e hemen gelip alayım diyor..

Letgo da aynı..

Ne denilebilir bilmiyorum.