Bu İş Şans işi Dediğim gibi Çok Fazla Şikayet Geldi Mahkeme YOlu İle Ancak İade Edebilirsiniz Başka Birinin Rapor Tutması Bi Şeyi İfade Etmeyecek Firmada O Raporu Kabul Etmez Zaten Sadece Paranıza Yazık Olur Ankacak O Raporu Mahkemeye Sunarsınız Mahkeme Bilirkişiye Raporuda Ekler Sonra Sonuç Alınır Sorun Yazılımsal Olmadığına Eminmisiniz
Hocam 10 yıldır bilgisayar kullanıp 6 yıldır yazılım ile ilgileniyorum.10 yıllık bilgisayar sürecimde 9 yıldır kendi formatımı kendim atarım.Yani yazılımsal değil kaç defa format attım kendi yönergeleri dışında tek bir adım yok yani varsada gözden kaçıyor bilmiyorum tw den bakabilme şansınız varsa buyrun kontrol edin hocam problemi çözebilecek arkadaşa ücreti nedir ise ödenir o kısımda problem yok zaten yani 5.kattan aşagı fırlatacagım bilgisayarı o olacak yani aşırı derece sinirlendim ha dese ki beyfendi kusura bakmayın bizim hatamız degiştirelim veya arıza şurda yapalım gönderelim eyw şans diyeceğim ama yani adam dikine dikine problem yok işletim sisteminiz bozuk diyor krize giricem