2 Şubatta benimde hesabımı 30 günlük askıya almıştı admob. Hesapta 2.500TL civarı para vardı. 5 Martta hesap açıldı. 6 Martta paramın tamamını yatırdı 2.500 küsür lirayı fakat 2200TL geçersiz trafik gösterdiler şuan hesabım -1900TL. Kafalarına göre iş yapıyorlar gibi geliyo bana. İnşallah paranı alırsın.