AhmetKofali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba,

Benim herhangi bir bilgim ve müdahalem olmadan imza alanımdaki imzam değişmiş durumda. Bunu yöneticilerin neden yaptığını öğrenmek istiyorum. Boş yere mi Silver üyelik alıyoruz biz acaba? Neden imza alanımda bana danışmaksızın düzeltilme yapıldı öğrenmek istiyorum!
Bana özel mesaj ile iban gönderir misin ? Birdaha premium üyelik almaman icin ayarda yaptırıcam boşa para ödeme.

İmzayı daha da kısaltıcaz. Utanmasa 10 satır imza ekleyecekler var çok cirkin görüntü oluşturuyor ayrıca bazı seyleri genel olarak değiştireceğimiz zaman kimseye soracak değiliz.