Her istediğimi yapmak için Silver üyelik aldığımı mı söyledim ben? Okuduğunuzu neden yanlış anlıyor veya beni suçlu göstermek için olayı farklı yere çekmeye çalışıyorsunuz acaba? Silver üyelik için o imzaya izin verilmiş ise sonrasında değiştirilmesi etik bir şey değildir. O imza için vakit harcıyorum sonuçta.
Boş yere mi Silver üyelik alıyoruz biz acaba?
Böyle bir şey yazmışsınız. Ben de her istediğinizi yani imzanız için bunu söyledim başka şeyler için demedim.Sonda da forum kuralları gereği bir ihlal vardır yazdım. Yoksa durduk yere neden silsinler yazılımsal bir hata olmadığı sürece?