Bireysel aldım ben Netgsm'den ama sonradan kapattılar bireysele
9 TL ye almıştım kullanıyorum.
Hem arama hem sms olarak.
Ben kapadılar diye biliyorum bu hafta içi arkadaş alamadı
Ben vergi levhası imza beyanı vs vermiştim
Hatta Ankara'da diye kendim götürmüştüm
Sağlıklı olan firma netgsm, veriyorlar diye biliyorum hocam. Sadece yıllık ufak bir ücreti var, sms paketleride uygun fiyatlı uygulamaları ile güzel işlemler yapabiliyorsunuz. Sadece bireysellerde başlıklarda numara görünüyor. isim yazamıyorsunuz sanırım veya kendi adınız soyadınız yazıyor diye hatırlıyorum en son.
Fİrma daha detaylı bilgi verecektir size
Artık verilmiyor dite biliyorum