Hussein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benden onca evrak vs alınmıştı geçen bir arkadaş alamamıştı teşekkürler
Bireysel aldım ben Netgsm'den ama sonradan kapattılar bireysele
9 TL ye almıştım kullanıyorum.
Hem arama hem sms olarak.