Herkes kendi sitesini kusursuz ancak rakip siteleri beş para etmez buluyor ve diyor ki "ben doğalım o ise derme çatma" Bence hata tam olarak burada. Öz eleştiri yapan bir kişiye rastlamadım henüz onlarca mesajın içinde.
Güncelleme konusuna gelirsek en somut tespit edebildiğim konu keyword domainlerin ciddi anlamda sıralama kaybetmeleri.
Hocam benim içeriklerimi kopyalayan site en çok hit aldığım konularda benim önümde... Daha ne diyebilirim ki?