Herkes kendi sitesini kusursuz ancak rakip siteleri beş para etmez buluyor ve diyor ki "ben doğalım o ise derme çatma" Bence hata tam olarak burada. Öz eleştiri yapan bir kişiye rastlamadım henüz onlarca mesajın içinde.
Güncelleme konusuna gelirsek en somut tespit edebildiğim konu keyword domainlerin ciddi anlamda sıralama kaybetmeleri.
Açıkcası benim sektörümde rakibim çok çok güçlü ben ona göre daha çok yeniyim. Avantajım rakibim boşvermiş durumda mobil uyumu bile yok. Ancak yinede hatrı sayılır şekilde hitini alıyordur diye düşünüyorum. Sonuçta otoriter bir site. Benim domainim keyword kelimeden çok fazla hit almıyor, genelde konu başlıkları ve içeriklere ziyaretçi geliyordu. Forum/Fan sitesi sahibi olmanın avantajını bu güncellemede gerçekten gördüm. Yukarıda ki mesajlarda bir arkadaş yazmıştı kullanıcı sitenizi beğeniyorsa 2. sayfada da olsa gelir bulur diye. Benim durumum bu örnek. Kullanıcı sadakati sayesinde toparlarım diye umut ediyorum. Ancak herhangi bir işlem yapmadan standart şekilde bekliyorum. Sanırım bu zamanda en doğrusu bu.