Herkes kendi sitesini kusursuz ancak rakip siteleri beş para etmez buluyor ve diyor ki "ben doğalım o ise derme çatma" Bence hata tam olarak burada. Öz eleştiri yapan bir kişiye rastlamadım henüz onlarca mesajın içinde.
Güncelleme konusuna gelirsek en somut tespit edebildiğim konu keyword domainlerin ciddi anlamda sıralama kaybetmeleri.
Özeleştri yapacak durum bırakmadı ki. Herşeyin altını üstüne getirdik. Özeleştriyi durum yavaş yavaş kötüye gitse yapacağız. Ama böyle organik siteleri çat diye harcarsa kimse emek vermek için uğraşmaz. Bulamaz sorunu, varsa tabi.
Özeleştriyi spam sitelerimde yaparım, düşse derim ki bunu bunu yaptım Google haklı. Ama o sitelerim tırmanırken özeleştri yapcak en son site darbe yediği için böyle konuşuyoruz. Darbe yemenin de bir adabı var