Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Hocam benim bir arkadaşım yakın zamanda xiami aldı. Henüz yeni aldığı için oldukça memnun. Fiyat performans olarak iyi telefonlar üretiyor. Uzun vadede ne gibi sıkıntıları çıkabilir onu bilemiyorum tabi. Yani sonuçta piyasaya göre fiyatları bu kadar ucuz olunca insan bir şüphe duyuyor. Siz yine almadan iyice araştırın derim, aklınızda fikir bulunsun dedim.