PaLaCoRDa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Developer hesap askılarında alman gereken ödeme genellikle yapılır, mailde belki yapılmaz da yazabiliyor ama yapılmadığını görmedim henüz. Aynı normal ödemelerini alman gereken zamanlarda yapılır. Zaten kapanmış hepsini toplu gönderelim demezler.
Teşekkürederim Bilgi İçin.