Developer hesap askılarında alman gereken ödeme genellikle yapılır, mailde belki yapılmaz da yazabiliyor ama yapılmadığını görmedim henüz. Aynı normal ödemelerini alman gereken zamanlarda yapılır. Zaten kapanmış hepsini toplu gönderelim demezler.