zulte adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tek enpara hesabı bizler için yeterlidir aslında,arkasından bırde kartını aldımı

dıgerlerının hepsını kapatmak gereklidir fikrimce..

çünkü enpara olduktan sonra diğerlerine gerek yok
Başvurumu yaptım haydi hayırlısı