Aşısını oldum ilk yazan hocam güzel açıklamış. İzmirde bir doktora gitmiştim. 4 yıl boyunca aşı tedavisi oldum. Şu an hiçbir şikayetim yok, geciktirirseniz daha da artabilir, başka şeylere çevirebilir. Maalesef tedaviden başka(aşı) çözümü yok. Merak ettiklerinizi sorabilirsiniz. Geçmiş olsun