Tahminen hepimizde candida mantarı var. Geçen sene doktor gribal enfeksiyon geçiriyorum diye cipro diye bi antibiyotik verdi onu kullandıktan sonra sabah vucudumun her tarafı kızarıklık içerisindeyi ogünden sonra kronik ürtiker oldum + olarak bahsettiğiniz şey oldu alerjik rinit , yani antibiyotik bağışııklık sistemimin içine etti o döngüde bi çok hastalık kazandım tahminen mantarda o ara geldi. Egzema filanda oldüm üstüne bütün immün hastalıklar sırası ile geliyo bu merete yakalanırsanız. Uzun süredir probiyotik kullanıyorum hemde en iyisini hiç bi işe yaramıyo.