Merhaba, geçen hafta twitter bütün hesaplarımızı sorgusuz sualsiz hiçbir kural ihlali olmadığı halde askıya aldı. 1 haftadır sürekli ticket attığımız halde hep aynı cevap geliyor. Ben yapabilirim askıyı açabilirim diyen işinin ehli arkadaş varsa iletişime geçerse sevinirim.