GodLessTurtLe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir beslenme düzenin yokki. Bi çiftli ekmekte yesen her öğünde belirli karb. ve protein miktarını yakalaman gerek, gerektiği kadar yağ almalısın. Gece yatmadan önce yenilen yemek sağlıklı değil, kilo almak için ye diyenlere aldırma sen 20 sne güreş yaptım 11 senesi A milli takımda geçti, beslenmenin A B Csini her b0kunu öğreniyosun. Metabolizmam hızlı konusuda hikaye, spor yapıyomusun? spor yapmalısın, birde vücudun yatar halde günlük nekadar kalori harcıyor onu bi ölçtürmen lazım diyetisyende. Ortalama değer üzerinden ona göre bi beslenme planı çıkacak ve sporla desteklersen alamayacağın kilo yok. Sadece azim etmen gerekiyor 2010da 72 kg 2011 84kg sikletlerine çıktım ve kilo almak benim için ölümdü, öyle bi aşıyosunki zamanla geçen kış 98i gördüm, şimdi frenledim form tutuyorum işten güçten zaman yok 85e sabitledim kendimi. Dediklerimi yap yardımcı olurum, ilaç falan kullanma beslenerek aalcaksın kiloyu takviye falan zorlamaya gerek yok.
spor yapmaya zamanım yok bu aralar ama tavsiyene uyup diyetisyene gidecem, çogu kişi ara ögün olarak ek besin tavsiyeleri falan verdi onları denesem faydası olurmu sence?