meaparss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çok teşekkür ederim fazlasıyla açıklayıcı yazmışsın dedigin gibi 2-3kg aldırırsa 2-3 ay deneyebilirim ama ters reaksiyon dedigin noktada ne oluyor yani sen herhangi bir yan etkisini gördünmü?




sabah 2-3 pogaça+ peynir ve bazen çay içerim yanında

Ögle genelde sulu yemekler yerim pilav nohut ya da sadece 2 tas çorba yanında yarım ekmek

Akşam pilav ya da mantı ( 2 tabak yerim çogunlukla) + et ürünleri (çogunlukla tavuk ve köfte) + salata

Yurtta kaldığım için yemekler sınırlı oluyor onun dışında gece geç yattıgımda noodle veya abur cubur falan atıştırırım.
Bir beslenme düzenin yokki. Bi çiftli ekmekte yesen her öğünde belirli karb. ve protein miktarını yakalaman gerek, gerektiği kadar yağ almalısın. Gece yatmadan önce yenilen yemek sağlıklı değil, kilo almak için ye diyenlere aldırma sen 20 sne güreş yaptım 11 senesi A milli takımda geçti, beslenmenin A B Csini her b0kunu öğreniyosun. Metabolizmam hızlı konusuda hikaye, spor yapıyomusun? spor yapmalısın, birde vücudun yatar halde günlük nekadar kalori harcıyor onu bi ölçtürmen lazım diyetisyende. Ortalama değer üzerinden ona göre bi beslenme planı çıkacak ve sporla desteklersen alamayacağın kilo yok. Sadece azim etmen gerekiyor 2010da 72 kg 2011 84kg sikletlerine çıktım ve kilo almak benim için ölümdü, öyle bi aşıyosunki zamanla geçen kış 98i gördüm, şimdi frenledim form tutuyorum işten güçten zaman yok 85e sabitledim kendimi. Dediklerimi yap yardımcı olurum, ilaç falan kullanma beslenerek aalcaksın kiloyu takviye falan zorlamaya gerek yok.