ozancanoruc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yok siteden sadece kurumsal kayıt olabiliyorsun
Ha ben kurumsal olarak almıştım hocam. İosta uygulamasının olması gerekiyor. Deneyin.