AeroCS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İos üzerinde uygulamaları olması lazım. Siteden de yapılması gerekiyor hocam. Ben siteden kayıt etmiştim.
Yok siteden sadece kurumsal kayıt olabiliyorsun