ozancanoruc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üye olucam Android telefondan kayıt ol diyorlar İOS kullanıyorum bir sürü uğraştım yapamadım
İos üzerinde uygulamaları olması lazım. Siteden de yapılması gerekiyor hocam. Ben siteden kayıt etmiştim.