Dershanenin hiçbir etkisi olduğunu düşünmüyorum. Dershanelerin amacı zaten başarılı olan öğrencileri kaparak yıl sonu reklam yapmaktır.
Dershaneye gidipte bir yere yerleşemeyen vasat olan öğrencileri yayınladıklarını gördünüz mü hiç?
500 öğrenci varsa yayınladıkları 20 kişi

Başarı oranı ortada. Olay sizde bitiyor.
İnternetten video izleyerek çok daha mantıklı , her türlü ders videosu var artık..