Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Yapayım mı edeyim mi diye kimseye sormayın.
Direk yapın.
Kendi paranızı kazanın.
Bence her insanın iyi yapabildiği bir şey vardır.
Yapabildiğiniz en iyi şeyi yaparak para kazanmaya çalışın.
Yapabildiğiniz iyi bir şey yoksa eğer o zaman iyi bir şeyler öğrenin.
Yakınmanın kimseye faydası yok.
Yaşınızı bilmiyorum ama 20 den aşağı değildir, 30 dan yukarı değildir.
Tam en verimli yaşlarda dershaneye gitmezsem kazanamam diye kafanıza takıp çaresiz olduğunuzu düşünüyorsanız dershaneye gitseniz de pek çare olmaz bence.
Dershanede anlatılan konuların hepsini youtube da bulmak mümkün. Bir yandan ders çalışın, bir yandan bir işte çalışın.
Bir işin ucundan şimdi şu an tutmazsanız hiçbir zaman tutamazsınız.
O beklediğiniz mucize hiçbir zaman olmayacak bunu da unutmayın. Bir mucize olacak da her şey yoluna girecekmiş gibi bir his herkeste olur çünkü.
Zor olduğunu mu düşünüyorsunuz? Kolay olmayacaktı zaten.