Her şey dersane değil olay tümüyle sende bitiyor. Ben saglikciyim 2 sene önce atandım. 4 aylık çalışmayla sıfırdan başlayıp 80 alıp atandım. Senin alanın ne bilmiyorum, kpssye daha var. Evde çalışman için hiçbir engel yok bence. Zırt pırt misafir gelmiyorsa otur çalış gerçekten dersaneden daha faydalı bireysel çalışmak.