İnşallah istediğin sonuca ulaşırsın kardeşim. Türkiyede ki okulların vakit kaybından ibaret olduğunu düşünüyorum. Gençlerin tam verim çağlarında ayaklarına bağlanmış bir pranga olarak görüyorum. Şahsi görüşüm.