Kpss öğrencisiyim. Ailemle hep sorunlar yaşıyorum. Üstüme çok geliyorlar. Devlet atama da yapmıyor. Beni ailem buğüne kadar 5 kez dersaneye gönderdi lise yılimda ve en cok orta okulda. Asıl hayatımın son sınavında böyle yapmalarını anlamıyorum. Dersaneye ihtiyacım var diyorum. Kpss yi kazanıp atanmam için. Yok diyorlar bunca zaman dersaneye gönderdik artık yorulduk diyorlar. Tamam illa masraf yaptılar. Fakat havaya atilmayacak sonuçta. Eğitim görecem faydası olacak. Bk yerde çalısıp para kazanayim bari diyorum. Madem beni dersaneye göndermeyeceksiniz. Ben öderim calisarak diyorum. Yok evde video izle ders calis diyorlar. Gelde verim bekle benden. Erken kayitlarda baslamis. 2000 tl miş. Aileme dersane konusunu acinca boyle dediler. Ben ne yapacam sinirlerim bozuk. Parayi nasol bulucam. Atanabilecemmi. Hersey cok zor hayat cok zor. Baba parası da yemek insana koyuyor artik.