Yenile adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Onlarıda boşver neden gerçekten yerli bir firma yapmıyor bunu merak etmemiz lazım. Türk firması yaparsa işte o zaman hem yerli hem milli olur.
Yerli ve milli mailimiz var da mesaili işçi gibi, sadece vardiya zamanında çalışıyor.