fatihodaci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yok sn moderatörüm 😊Türk Telokom ve Vodofone niye böyle büyük girişimler yapmıyor onu merak ettim😊
Onlarıda boşver neden gerçekten yerli bir firma yapmıyor bunu merak etmemiz lazım. Türk firması yaparsa işte o zaman hem yerli hem milli olur.