Arkadaşlar çoğunluk yandex, gmail varken tutması çok zor demiş.

Gmailden önce hepimiz hotmail kullanmıyor muyduk ?

Yandex Türkiye pazarına yakın geçmişte girmedi mi ?

Bu tür konularda ister büyük girişimci ister kobi girişimci olsun yapıcı yorumlar yapılması hatta varsa aklınıza gelen öneriler ilgili kişilere veya kurumlara iletilmesi gerektiğini düşünüyorum.