Arkadaşlar çoğunluk yandex, gmail varken tutması çok zor demiş.
Gmailden önce hepimiz hotmail kullanmıyor muyduk ?
Yandex Türkiye pazarına yakın geçmişte girmedi mi ?
Bu tür konularda ister büyük girişimci ister kobi girişimci olsun yapıcı yorumlar yapılması hatta varsa aklınıza gelen öneriler ilgili kişilere veya kurumlara iletilmesi gerektiğini düşünüyorum.