Aina adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yok ben sizi anladim
Ben hosting hizmeti vermiyorum zaten, Reseller almistim sonra yetmedi sunucuya gectim reseller bos kaldi ))
Merhabalar.

Öncelikle bir önceki yazınızdan zaten art niyetli olmadığınızı anlıyoruz. Bizde insanlara yardımcı olmak için elimizde bis duran ve ödemesi yıllık olarak yapılan reseller paketmizin boş duracağına insanlara bir faydasının olmasını istedik.

Ayrıca vermiş olduğunuz bilgiler kapsamında yönetimden birime pm ile dönüş sağladık. Dönüş gelene kadar konuyu kaldırdık.

Saygılarımla.