Arkadaşlar merhaba photoshoptaki yazıyı after effecte atıp afterdada yazıya animasyon effect vermek istiyorum ama yazı afterdaki gibi yazıma açık olmadığı için sanırım effect işlemiyor. Normal afterda T ile yazınca effect oluyor. Sormak istediğim phtoshoptaki bir stylesı afterdaki norma yazdığımız yazıya uygulayabilirmiyiz veya direk psdyi aftera atıp yazılabilir hale sokmanın yolu varmı. İnşallah anlatabildim derdimi. Afterda çok amatörüm mazur görün.

[IMG]resimag.com/p1/583a8797f40.png[/IMG]

Yukarda örnek resimdeki gibi after yazdığıma animasyon uygulanıyor ama stylesı olmayan yazı ben cs6daki stylesları kullanarak effect vermek istiyorum.