Malesef google gibi bir dev varken onunla rekabet etmek aşırı zor.
Niye zor söyleyelim. Biz hizmet verirken maddi yönüne bakarız bakmasak dahi bir yere kadar dayanabiliriz. Verdiğin hizmet'den karşılık alamıyorsan , kullanan sayısı az ise zarar etmemek için kapatırsın. Googlenin böyle bir durumu yok. Kendi datacenteri var. Maddi olarak onu etkilemesi'de zor. Kıyı'da köşedeki sunucuları ile bile mail hizmeti verebilir.
Ayrıca şuanda Gmail istenileni veriyor , %99 yüzüne bile bakmaz.