Aslında arkadaş hosting işi yapmıyor sanırsam. Kendi elinde bulunan hosting, yani barındırma hakkını ücretsiz olarak başkaları ile paylaşmak istiyor ve bu konuda bir art niyetinin olmadığını belirtiyor. Arkadaşın belirttiğine göre ( eğer ki forum kurallarında böyle bir durum varsa bile ) satış işlemi yapılmadığı sürece hostingini istediği kadar kişiye yardım amaçlı verebilir ve bence bunda bir sakınca olmamalı. Karar tabi ki yine forum yönetiminindir. "R10 Üyelerine Fırsatlar" diye bir bölüm bulunmakta. Eğer kuralları ihlal etmiyorsa bu konuyu orada açman daha mantıklı olacaktır. Güzel niyetin için teşekkürler.