Konu
r10 konu devret sizde çalışıyormu?
12-04-2019, 00:30:28
#3
Ofisto
furkanoymak adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
@
fastphp
; yardımcı olabilir.
Ek olarak hocam şu imza olayına bir el atın lütfen, üstteki durumu görüyorsunuz
senin emrin olur baaabaaa