Solutions adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yok ben iyi niyetinizi anladım ancak forum kurallarınca yasak ve cezai işlem uygulanabilme ihtimali var ban vs o açıdan alt yazı gibi düşünün
Merhabalar.

Konu hakkında bilgilendirmeniz için teşekkür ederim. Bana pm yolu ile ulaşabilirmisiniz? Yöneticiler ile nasıl iletişim kurabilirim?

Konu hakkında kendileri ile görüşmek istiyorum. Forumda yeniyim bilmediğim için yardımınızı rica ediyorum.

Saygılarımla.