bypangea adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence gereklidir çünkü artık veri çok önemli bir şey haline geldi. En azından bizim verilerimiz bizim ülkede kalır.
Bence yine parayı verene satılır. Ülkemizde kalmaz