Merhaba,

Forumda bir arkadaş CodeCanyon sitesinden daha önce aldığı scriptin lisans hakkını benim domainime alabileceğini söylemekte.
Ben bu işlemin nasıl yapılacağını bir türlü anlayamadım. Bu değişiklik hakkı onda kalacak mı? Daha sonra değiştirme ihtimali var mı? Kendisi olmadığını, olsa da yapmayacağını söylüyor.
Lakin benim işi sağlama almam şart.

Bu devir nasıl gerçekleşmeli? En güvenli şekilde.