Bence en büyük problem şu. Bu işi kendi bünyesinde yapan çok kişi yok. Piyasadaki panellerin cogu belli yerlerden cekiyor. Cektikleri yerde patlayınca bunlarda calısmıyor. Birkaç kişi var kendi yapan onlarda pekte sorun cıkmıyor. Mühim olan kendi yapanları bulabilmek