hiç alakası yok fiyatı yüksek servisler gayet takır takır çalışıyor. Sorun ne biliyor musunuz ? bu işlerin ticaret bilmeyen genç insanların elinde olduğu. kafalarına göre en dip fiyatlara çekiyorlar kendi aralarında rekabete girip çocukça. sonra bu iş böyle gitmeyince de yine çocukça yok o servis çalışmıyor yok güncelleme fiyatı artırmak zorunda kaldık fiyat yükseltiyorlar. Ha bir de emergency servisleri var yüksek fiyatlı

kardeşim kar edeceğin fiyat neyse onu belirle adam akıllı hizmetini sun böyle amatör işlere gerek yok
bu arada forumun en büyük 2 paneline kaç haftadır sabrettiğimi bana sürekli bir manuel iş yükü yüklediklerini bu durumu düzeltmezlerse ikisi için de şikayet konusu açacağımı burayı okurlarsa duyurmak isterim.