Son yıllarda yapılan Google güncellemelerin tek bir amacı var. İnsanları adwordse reklam vermeye yöneltmek ve verdiği pay olan %68'in bir kısmını geri almak. O yüzden yapılan güncellemelerde mantık aramayın ve sitelerinize zarar verecek şeyler yapmayın. Tek suçlusu var oda Google'nin kendisi! Onun yerine bol bol yandex kullanın, kullandırın.
Katılıyorum. News kayıtlı sitelerin yer almadığı bir sektördeyim. Hitlerim dibe vurmuş durumda. Son 6 aydır günde 150 hit aldığım anahtar kelimeden şuanda 30 hit bile alamıyorum. Sitemle uğraşmasam bile hitleri artmaktaydı ve güncelleme sonrası neredeyse 1 aylık içeriği zamanlayarak girdim. 3 gün önce siteye girilen yazı index almaz iken bugün girilen yazı index almış. İndex problemi hala daha devam ediyor.