afanselcuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Son yıllarda yapılan Google güncellemelerin tek bir amacı var. İnsanları adwordse reklam vermeye yöneltmek ve verdiği pay olan %68'in bir kısmını geri almak. O yüzden yapılan güncellemelerde mantık aramayın ve sitelerinize zarar verecek şeyler yapmayın. Tek suçlusu var oda Google'nin kendisi! Onun yerine bol bol yandex kullanın, kullandırın.
Haklısın yandex daha saglıklı ve güzel sonuclar veriyor bencede. Fakat google öyle bir tekel ki yandex yıllardır belkide %5 lik bir pastayı bile kapamamıştır.